Det offisielle spillet for Monster Energy AMA Supercross Championship er tilbake! Lev som en mester med en oppdatert karrieremodus, og angi ukentlige aktiviteter i agendaen din. Nye utfordringer, sponsorer og utrolige premier venter deg! Tren i «The Compound». Kjør fritt rundt, eller sett rytterens ferdigheter på prøve gjennom å konkurrere mot rivaler på fire ulike baner. Lær deg å kontrollere motorsykkelen når du lener deg over, starter, bremser, svinger og skraper nedi bakken. Konkurrer mot mer enn 80 offisielle 250SX- og 450SX-ryttere fra 2018-mesterskapet, inkludert Jason Anderson, Marvin Musquin og superstjernen Eli Tomac! Tilpass motorsykkelen og rytteren din med mer enn 3000 gjenstander, og vis alle hva du er laget av! Lag nye baner og del disse ved hjelp av et oppdatert baneredigeringsprogram. Nye funksjoner og forenklet bruk gjør det lettere å designe og dele banene dine på nett!