Monster Energy Supercross 5 - Legends Pack Vol. 2
Kjør som en ekte legende med Legends Pack Vol. 2! Velg mellom fem supercrosshelter fra fortiden, som Ryan Villopoto, Ryan Dungey, Jeff Emig og Cole Seely, og delta i storslåtte løp på den historiske Daytona-banen fra 1974. Kjør med syklene fra samme epoke. Kjøp Legends Pack Vol. 2 nå!