Monster Energy Supercross 3 - Track Editor Pack
Kjøp Monster Energy Supercross 3 - Track Editor Pack nå for å få flere tilpasningsmuligheter i baneredigeringsverktøyet! Den inneholder 10 farger du kan bruke til å tilpasse visse baneredigeringselementer. Hvert sett inneholder: Tuff Blocks, Starting Gate, Finish Gate og Leader Pillar.