Kjøp et Season Pass for det offisielle Monster Energy AMA Supercross Championship-spillet, og få 9 DLC-er! Få dobbelt så mange kreditter etter hvert løp, både på nett og frakoblet, kjør sammen med legendene og på en bane som er legendarisk innen Supercross. Kos deg med å endre motorsykkelens utseende og rytterens klær med utrolige tilpasningsgjenstander, gled deg over ståheien og de spesielle reglene i Monster Energy Cup, tilpass spillmenyen slik at den viser hvilken motorsykkelprodusent du liker best, og tilpass baneredigeringsverktøyet med nye gjenstander!