Monster Energy Supercross 3 - Allegiance Pack
Kjøp Monster Energy Supercross 3 - Allegiance Pack nå, og vis hvilken motorsykkelprodusent du liker best! Pakken inneholder 2 bakgrunner til spillmenyen. Disse er viet hver av motorsykkelprodusentene i spillet: Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha. Produsentens logo blir også vist ved siden av spillerens navn.