Monster Energy Supercross 2 - The Playground
Kjøp Monster Energy Supercross 2 - The Playground nå for å få et nytt Compound map-kart utenfor karrieremodusen. Der kan du kjøre fritt med 3 SX-layouter og en MX-layout, hver med ulike baneforhold! Ha det gøy mens du blir kjent med kartet og konkurrerer med AI-en samt eksperimenterer med natt-dag-syklusen og værforholdene, inkludert det dynamiske alternativet. Velg en løpstype, øktenes lengde, AI-ens vanskelighetsgrad og fysikk.