Kjøp Season Pass til det offisielle Monster Energy AMA Supercross Championship-spillet, så får du 9 DLC-er! Konkurrer mot de beste både fra fortiden og nåtiden, og gjenopplev Supercross-historien der det hele begynte: Los Angeles Coliseum. Ha det gøy med å endre motorsykkelens utseende og rytterens klær med 6 utrolige tilpasningssett, kos deg med ståheien i Monster Energy Cup og turneringens spesielle regler, og bli kjent med nye Compound, et stort område der du kan kjøre rundt fritt eller konkurrere mot motstandere i nye utfordringer!