MONOPOLY RABBIDS DLC
"Gjør Monopol-opplevelsen enda sprøere med Rabbids-nedlastingen til Monopoly. Rabbidene invaderer spillet ditt og lager fullstendig kaos. Denne nedlastingen inneholder et spesielt brett og en animert brikke. En ny og enda morsommere måte å spille Monopol på!"