Minecraft: Vaiana 2
Lær havets veier med Vaiana og venner! Utforsk ikoniske steder, møt kjente og nye karakterer, og gjenopplev øyeblikk fra begge filmene. Legg ut på oppdrag rundt øya mens du rir på bølgene i kanoen din, kjemper mot Kakamora og beseire Tamatoa med Maui.