Minecraft - Avatar: Overgangsritualer
Legg ut på en spennende reise med Avatar DLC! Bli en Na'vi av Omatikaya-klanen. Mestre overlevelsesferdigheter og takle tradisjonelle overgangsritualer. Knyt bånd med en banshee, klatre opp i Halleluja-fjellene og utforsk den selvlysende regnskogen! Møt fantastiske skapninger og planteliv underveis. Inkluderer populære skins!