Mighty No. 9
Du spiller som Beck, den 9. i en rekke av kraftige roboter og den eneste som ikke har blitt infisert av et mystisk datavirus som får mekaniske skapninger over hele kloden til å gå berserk. Løp, hopp, skyt og transofmrer deg vei gjennom tolv baner med utrolige våpen og egenskaper som du stjeler fra dine fiender for å beseire de andre nummererte Mighty-robtoene og ondskapen som truer planeten. Hovedfunksjoner: Klassisk 2D-action transformert - Møt de 8 andre Mighty-robotene og lås opp nye transformeringer og egenskaper for å beseire dem. Kaos for to spillere - Gå løs på oppdrag over nett med en venn og spill som Beck og partneren hans; Call. Bruk kreftene til å overkomme hinder eller går ansikt-til-ansikt i «Online Race Battle». Ekstra spillmodus: Boss-rush! Dusinvis av småoppdrag og utfordring! Valgfritt 8-bits soundtrack! 2 opplåsbare vanskelighetsgrader! Vis verden hvor mektig du er! Bruk Becks ferdigheter og lag komboer, få herlige S-rank, poengrekorder og en plass på ledertavlene!