Mega Man Zero/ZX Legacy Collection
Mega Man Zero/ZX Legacy Collection gir deg seks klassikere i ett spill: Mega Man Zero, 2, 3 og 4 pluss Mega Man ZX og ZX Advent. Denne megapakken inneholder ikke bare originalspillene, men et galleri med illustrasjoner og en musikkspiller, filtre og annet. Medfølger gjør også den nye resultatlistebaserte Z Chaser-modusen, en bedagelig scenariomodus og lagringsassistanse for spillere som vil ta seg gjennom historien i sitt eget tempo.