Masters of Evil-pakken
Baron Zemo og hans Masters of Evil har ikke noe godt i gjære når de forsøker å lokke Avengers ut og beseire dem i denne gjenfortellingen av det klassiske tegneserieeventyret fra 1963. Denne pakken har 11 spillbare figurer!