[MERK: DLC-innholdet er delt på 2 nedlastbare pakker. Del 2 er nødvendig for å kunne spille og er tilgjengelig uten ekstra kostnader.]Kommandant Shepard og Normandie-crewet får en velfortjent pause, men landgangen er kortvarig. Møt på en ny skurk før du treffer på gamle kjente fra Mass Effect 1 og 2.