Marvel's Avengers: Infinity War-nivåpakke
Last ned nå for å få tilgang til Marvel’s Avengers: Infinity War-nivåpakken, som er inspirert av filmen med samme navn! Dette actionfylte nivået gir spillerne sjansen til å ta kontrollen over Thanos, en av de farligste superskurkene i Marvel-universet, og hans nådeløse hær. Mad Titan og Children of Thanos har invadert Attilan for å ta knekken på Black Bolt og Inhumans. Gruppen må samarbeide for å jobbe seg gjennom de ulike nivåene i Attilan før de får sjansen til å bryte seg frem til Black Bolts trone. Nye figurer å låse opp inkluderer Thanos, Ebony Maw, Proxima Midnight og Corvus Glaive samt Groot som tenåring og enorme Hulkbuster Mark 2.