Marvel's Ant-Man og Wasp – figur- og nivåpakke
Last ned nå for å få tilgang til Marvel’s Ant-Man og Wasp – figur- og nivåpakke! Dette actionfylte nivået tar Ant-Man og Wasp med til Hank Pyms glemte forskningslab, der hans gamle fiende Egghead klekker ut en ond plan. Spillerne må kjempe mot Eggheads lakeier og en enorm kyllingrobot i dette uforglemmelige eventyret.