Made Man Pack
Få en smak av rikdom med denne nedlastbare pakken. Smak forskjellen av en luksusbil når du kjører 2 forskjellige biler med flott design og dynamisk ytelse. Vito kler seg passende med 2 nye dresser, inkludert en dress verdig en rød løper.