Lovers in a Dangerous Spacetime
LOVERS IN A DANGEROUS SPACETIME er et hektisk actionspill med fokus på lokalt samarbeid for 1 til 4 spillere. Utforsk en fargerik galakse i et stort neon-kampskip som du kontrollerer ved å bruke kanontårn, lasere, skjold og reaksjonskraft. Kun gjennom samarbeid kan dere vinne over de onde anti-kjærlighetskreftene, redde kidnappede romdyr og unngå døden. Det fjerne verdensrommet er et farlig sted, men du trenger ikke være alene! SAMARBEIDSFOKUS 2 til 4 spillere (eller 1 spiller med et lojalt AI-styrt romdyr) må jobbe sammen for å håndtere de forskjellige kampstasjonene – spring frem og tilbake mellom våpen, skjold og motorer. Begge spillerne har alltid en nøkkelrolle i kampens hete. SKIP SOM KAN OPPGRADERES Finn og kombiner kraftige romjuveler for å tilpasse skipets utrustning. Hver juvel gir ulike evner, slik kan du bruke de riktige verktøyene for enhver situasjon. ENKLE KONTROLLER – REAL UTFORDRING Det er så enkelt å kontrollere astronauten din at hvem som helst kan gjøre det. Men å få spillerne til å jobbe sammen som et velsmurt maskineri, bekjempe en galakse full av onde roboter og stjernekonstellasjoner – det er en annen sak. EN NY OPPLEVELSE HVER GANG Tilfeldig genererte nivåer sørger for at begge spillerne får utforske nye områder hver gang dere spiller.