London Bobby Briar – uniformpakke
Få en ny klassisk London Bobby-uniform for den spillbare figuren PC Rob Briar. Inneholder Briars London-uniform (med 5 stiler) og Custodian Helmet Cosmetic Accessory (med 3 stiler).