Løgnere og juksemakere-pakke
Flerspillerdelen av Red Dead Redemption blir enda større med den nye Løgnere og juksemakere-pakken. Utfordre venner til hesteløp, prøv deg på poker eller Liars Dice for flere spillere eller sjekk om du har det som skal til i den nye spillvarianten Stronghold. Blås fienden i fillebiter med en Explosive Rifle. Prøv deg på flere nye gjengskjulesteder og jaktmarker i Free Roam.