Little Nightmares The Depths DLC
Andre leder flukten, men The Kid dykker ned i The Depths of The Maw. Lite vet han at dette skumle stedet er hjemmet til The Granny – forlatt til forfall og raseri sverger hun at ingen skal gå fri. Han må kjempe hvis han skal overleve, hoppe fra flytende avfall for å unngå å bli trukket ned i det forræderiske vannet, og finne en måte å lage en sti gjennom dypet.