Limited Edition
Tross virkeligheten med stil med den enestående Eddie Wachowski, og erobre verden med Fujifjellet i Japan, ett av verdens mest ikoniske fjell. Eddie Wachowski vender tilbake til SSX-verdenen i triumf, utstyrt med sin velkjente afrosveis og kule personlighet som gjorde ham til en kultfavoritt i tidligere SSX-spill. Et Ultimate-snowboard på nivå 6, en spesiell egenskapsfordel på snowboardet og et Geomerke på nivå 4 som kan brukes til å gjøre raskere fremskritt følger med Eddie, som er et perfekt tilskudd til utøverlisten din.