Lightning: Requiem of the Goddess
Dette nedlastbare innholdet har FINAL FANTASY XIII-2-spoilere. Det anbefales at du fullfører hovedspillet før du spiller dette.Gjør deg klar for en ny episode i Valhalla! Fullfør Lightnings spennende historie under særskilte forhold for å låse henne (iført i sin gudommelige rustning) opp som et gruppemedlem!For å få tilgang på dette innholdet må du først gå til Historia Crux (tilgjengelig f.o.m. kapittel 2) og så velge "Valhalla -??? AF-".