Life is Strange: Before the Storm Deluxe-oppgradering
Deluxe-oppgraderingspakken inneholder: – Bonusepisode: «Farvel» – Spill unge Max Caulfield én siste gang i en helt spesiell bonusepisode … (Bonusepisode blir utgitt etter episode 3) – Ny «Mixtape»-modus – Sett sammen din egne spilleliste fra det lisensierte «Life is Strange»-lydsporet, og lytt mens du ser filmsekvenser fra spillet. – Helt ny antrekkspakke: Gi Chloe en ny stil med tre nye, komplette antrekk. Inkluderer Punk Doe-, Hawt Dawg Man- og Illuminati-antrekk. *Deluxe-oppgraderingen forutsetter episode 1. Deluxe-oppgraderingen gjelder ikke for episode 2 og 3 Life is Strange: Before the Storm handler om Chloe Price, en 16 år gammel rebell som danner et overraskende vennskap med Rachel Amber; den vakre og populære jenta med en vellykket fremtid foran seg. Når Rachels liv snus opp ned etter avsløringen av en familiehemmelighet blir det jentenes nyvunne vennskap som må gi dem styrken de trenger til å slåss mot sine demoner.