Life is Strange 2 – Pakke med episode 2–5
De to brødrene fortsetter reisen på veien mot vintermånedene og kampen mot kulden. Når Daniel blir syk, blir Sean mer bekymret for den yngre broren og bestemmer at de to må komme seg til besteforeldrenes hus langt borte for å hvile og søke ly. Under oppholdet deres møter de naboen Chris, en ung gutt på samme alder som Daniel, som tror han er en superhelt ved navnet Captain Spirit. Etter hvert som Daniel og Chris begynner å skape et vennskap, insisterer Sean på at Daniel følger en rekke regler knyttet til kreftene hans. Vil Daniel holde kreftene sine skjult eller bryte reglene når det trengs? Merk – Pakken med episode 2–5 og episodene 2 til 5 krever episode 1 for å spille. – Episodene 2 til 5 er tilgjengelige for kjøp enkeltvis.