Life is Strange 2 – Komplett sesong
Kjøp den komplette sesongen og få «Arcadia Bay»-oppdateringspakken som du kan tilpasse i ryggsekken i spillet. Den prisbelønte Life is Strange-serien fortsetter med en helt ny historie fra DONTNOD Entertainment. Etter en tragisk hendelse, rømmer brødrene Sean og Daniel Diaz hjemmefra. I frykt for politiet, og for å håndtere Daniels nye telekinetiske kraft, flykter guttene til Mexico for sikkerhet. Plutselig er seksten år gamle Sean ansvarlig for Daniels sikkerhet, ly og lærer han forskjellen på rett og galt. Som Sean danner valgene dine skjebnen til Diaz-brødrene, og livene til alle de møter. Veien til Mexico er lang og fylt med fare. Dette er turen som kan knytte Sean og Daniel sammen for alltid … eller rive brorskapet deres fra hverandre. – Den komplette sesongen inneholder alle 5 episodene. – Alle episodene kan nå kjøpes enkeltvis. Vi anbefaler at du spiller episodene i rekkefølge for å få den tiltenkte opplevelsen.