Life is Strange 2 – 3. episode
Etter å ha sluppet unna Beaver Creek med nød og neppe, fortsetter Sean og Daniels reise til Mexico. I denne episoden gjenforenes brødrene med Cassidy og Finn i California, blir venner med en gjeng omstreifereog prøver å skrape sammen penger ved å jobbe på en ulovlig gård. Nye vennskap og forhold skaper friksjon og setter brødrenes enhet på prøve. Ettersom spenningen stiger, kan det sterke båndet deres overleve? * Life is Strange 2, episode 1 kreves for å spille. – Vi anbefaler at du kjøper og spiller episodene i rekkefølge for å få den tiltenkte opplevelsen. – Episodene 2 til 5 er tilgjengelige for kjøp enkeltvis når de slippes.