Life is Strange 2 – 1. episode
Den prisbelønte Life is Strange-serien fortsetter med en helt ny historie fra DONTNOD Entertainment. Etter en tragisk hendelse, rømmer brødrene Sean og Daniel Diaz hjemmefra. I frykt for politiet, og for å håndtere Daniels nye telekinetiske kraft, å flytte gjenstander med tankene, flykter guttene til Mexico for sikkerhet. Plutselig er seksten år gamle Sean ansvarlig for Daniels sikkerhet, ly og lærer han forskjellen på rett og galt. Som Sean danner valgene dine skjebnen til Diaz-brødrene, og livene til alle de møter. Fra Seattle, til Portland, til California … veien til Mexico er lang og fylt med fare, men også vennskap, undring og mulighet. Dette er turen som kan knytte Sean og Daniel sammen for alltid … eller rive brorskapet deres fra hverandre. – Alle episodene kan nå kjøpes enkeltvis. Vi anbefaler at du spiller episodene i rekkefølge for å få den tiltenkte opplevelsen.