Let Them Come
Du er Rock Gunar, leiesoldat med alien-blod på hendene. Kjappe skytefingre og fokus på kamptaktikk er dagens ordre mens du tar for deg denne ultimate overlevesesutfordringen for å tillintegjøre hver siste alien på skipet! Du kommer til å dø - mye - men ren brutal makt og kule ammunisjon- og våpen-oppgraderinger vil hjelpe deg med å ta ned disse skadedyrene, en bølge av gangen! - Oppgrader og tilpass kampustyret ditt mens du lærer av feilene dine og regner ut hvordan du skal ta ned hordene. Gå i AMOK-modus for å gjøre mest mulig skade. Pløy ned bølger av diverse aliens og slå skrekkinjagende alienbosser i det ultimate kampnivået! - For total tilfredsstillelse, spill om igjen med nytt opplåst utstyr i nytt spill plus-modus. - Vis vennene dine hvor utholden du er ettersom du klatrer opp i poengtavlene! - Velg musikk i BOOMBOXen din slik at du kan holde fokus på oppgaven, og samle nye mixtapes ut gjennom fremgangen.