Sesongpasset inneholder tre nivåpakker som tar deg gjennom de viktigste hendelsene fra filmen med en ny vri. Du må hjelpe Poe tilbake til Resistance fra Jakku, lede angrepet på Takodana som Kylo Ren og være vitne til kollapsen av Starkiller Base som Resistance-pilot. Sesongpasset inneholder også den eksklusive Jedi-figurpakken og figurpakker som tilfører tonnevis med nye spillbare figurer fra Star Wars-universet.