Finn den indre ninajen din med det helt nye LEGO NINJAGO Movie-videospillet! Spill som favorittninjaene dine: Lloyd, Jay, Kai, Cole, Zane, Nya og Mester Wu. Forsvar Ninjago-øya fra den onde Lord Garmadon og haihæren hans. Mestre Ninjagility ved å løpe på vegger, hoppe og kjempe mot fiender i Ninjago, og du vil gå opp i grad. Nye grader lar deg oppgradere ninjaens kampferdigheter. Kun i LEGO NINJAGO Movie-videospillet vil du oppleve filmen på tvers av åtte actionfylte steder, som hvert har sin egen, unike Challenge Dojo. Og med Battle Maps kan du spille mot venner og familien i konkurranser med opptil fire spillere.