Sesongpasset består av over 40 nye figurer og 5 spennende, nye nivåer basert på innhold fokusert omkring Marvels agenter i S.H.I.E.L.D. og klassiske tegneserieversjoner av Black Panther, Doctor Strange, Captain Marvel og Masters of Evil. Som en ekstra bonus vil sesongpass-holdere også få eksklusiv tilgang til Avengers Explorer-figurpakken.