Last ned nå for å få tilgang til Aquaman Movie-nivåpakke 1 og 2! Styr favorittfigurene dine basert på DC Aquaman-filmen! Sloss som Aquaman og hersk over undervannsriket Atlantis! Nivåpakkene inkluderer Aquaman, Black Manta, Mera, Orm og flere.