Last ned nå for å få tilgang til Shazam! filmnivåpakke 1! Kontroller favorittkarakteren din basert på Shazam!-filmen. Spill som Billy Batson og Freddy Freeman for å kjempe mot den onde Dr. Sivana! Nivåpakken inneholder Shazam, Freddy Shazam og flere.