Last ned nå for å få tilgang til Aquaman Movie-nivåpakke 2! Aquaman må overbevise de 7 kongerikene om at han er den ekte kongen. Slåss mot Orm som Aquaman og få makten over kongerikets troskap! Nivåpakken inkluderer Aquaman, Vulko, Trench, Murk, Brine King og Orm.