Last ned nå for å få tilgang til Aquaman filmpakke nivå 1! Kontroller favorittkarakterene dine basert på DC Aquaman-filmen! Aquaman og halvbroren hans, Orm, møtes i en rituell duell for å avgjøre hvem som skal regjere over undervannsriket Atlantis. Hvem skal regjere over Atlantis? Spill som én av favorittkarakterene dine! Denne nivåpakken inneholder: Aquaman, Mera og mer.