Lås opp full versjon av Dead or Alive 5 Last Round
Få tak i dette for å oppgradere til full versjon av Dead or Alive 5 Last Round. Dette lar deg få trofeer, låse opp visse stadier og mer. Denne komplette spilloppgraderingen inneholder 33 deler nedlastbart innhold: Alle ekstra karakterer og historiemodus. Alle 33 delene av nedlastbart innhold er også tilgjengelig for kjøp separat.