Lås opp alle spillvarianter
Låser opp spillvariantene Son of Sparda, Dante Must Die, Heaven or Hell, Hell and Hell og Bloody Palace. Obs! Dette låser ikke opp oppdrag eller innhold i spillvariantene. Det låser heller ikek opp alle gjenstandene i Library.