Lara Croft and the Temple of Osiris «Twisted Gears»-pakke
Twisted Gears legger til et helt nytt gravkammer som Lara og hennes kompanjonger kan utforske og inkluderer også det originale 1996-utseendet til Lara, som lar fansen gå på en nostalgireise tilbake til hennes første eventyr, samt eksklusive ringer, amuletter og en Cluster Bomb Launcher.