Lara Croft and the Temple of Osiris: Season Pass - Eksklusivt innhold
Det eksklusive innholdet for Season Pass inkluderer skins inspirert av det nyeste «Tomb Raider»-spillet og et stort arsenal av kraftige våpen, ringer og amuletter.