Lara Croft and the Temple of Osiris og Season Pass
Lara Croft må samarbeide med rivalen Carter Bell og gudene Horus og Isis, for å bekjempe den onde guden Set. Med en samarbeidshistorie for fire spillere kan spillere jobbe sammen for å utforske tempelet og bekjempe fiender fra den egyptiske underverdenen. Få så mye som mulig ut av «Lara Croft»-opplevelsen med et Season Pass, som inkluderer pakkene «Icy Death» og «Twisted Gears».