Lake Okeechobee Pack
Lake Okeechobee-pakken inneholder en splitter ny bonusinnsjø å fiske i: Floridas største ferskvann samt 5 nye fiskearter å fange, som tarpon, robalo, peacock bass, longnose gar og redfin pickerel.