Lagdelt rustningssett til palamute: «Velkhana Costume»
Innhold: – Del av lagdelt rustning for palamuter: «Velkhana Costume Head» – Del av lagdelt rustning for palamuter: «Velkhana Costume Body» Gjør palamuten din til en velkhana! Kle opp vennen din med denne spesielle lagdelte rustningen! – Lagdelt rustning for palamuter kan tas i bruk i Layered Armor Settings-menyen i Buddy Board. – Dette settet endrer hele utseendet til palamuten og kan ikke brukes på individuelle kroppsdeler. – En lagdelt rustning er et skin som endrer figurens utseende uten at det påvirker verdier eller ferdigheter.