KYURINAGA'S REVENGE
Kyurinaga Revenge er en 2D - basert spill med mange plattformspill , action og puslespill . Kjemp sammen med våre to helter : Den samurai Kaoru Tamanegi og street fighter Broccoli Joe over hele føydale Japan i sin nye eventyr ! Kaoru sin eksplosive feller. Du kan bytte mellom tegn på noe punkt , men husk at selv om du er en ensom ulv , vil du fortsatt trenger å kombinere både helter for å overvinne alle fiender og gåter som Kyurinaga kommer til å kaste på deg . Eller du kan også samarbeide med en venn og få shogunatet ned i vår co -op -modus.