Kunoichi Dizzy - Awesomenauts Assemble! Kostyme
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruke dette innholdet om du ikke har Dizzy. Du MÅ ha Dizzy for å bruke dette kostymet i Awesomenauts Assemble! Denne utvidelsen vil låse opp et kostyme til Dizzy i Awesomenauts Assemble! Dette premiumkostymet kommer med et helt nytt stemmesett.