Kriminalitetsbekjemper utfordringspakke #4
Skaff deg denne utfordringspakken med forskjellige utfordrings- og snikebrett for Batman, Nightwing, Robin, Catwoman og Azrael. Denne omfattende utfordringspakken tillater fokusert trening i fri-flyt-slåssing og sniking.