Kriminalitetsbekjemper-utfordringspakke #1
Kjøp denne "Kriminalitetsbekjemper"-utfordringspakken og få 6 AR-utfordringer til Batman, Nightwing, Robin og Catwoman. Med denne pakken kan du trene ekstra fokusert på Freeflow Combat og Invisible Predator-snikangrepet.