Korrupsjonskarabin-våpenpakke
Presisjonsslipt rifle som kan gjøre Zeder om til mobil helbredelse og giftfeller i døden. Korrupsjonskarabinen, designet for fordelene Feltlege og Skarpskytter, kommer med 5 unike lakkvarianter.