KONGSPAKKEN TIL FINAL FANTASY XV
Denne eksklusive pakken inneholder alt nytt innhold fra FINAL FANTASY XV ROYAL EDITION. Nytt: ・Insomnia City Ruins - nytt område som leder rett til spillets klimatiske slutt ・Førstepersonsmodus - lar spillere oppleve Eos gjennom Noctis' øyne ・Armiger Unleashed - kampmodus med ekstra kraft ・Royal Cruiser - utforskning på åpent hav, nye fiskesteder og oppskrifter ・Regalia Type-D - nye oppdrag for kjøp og forbedringer ・Ekstra prestasjoner *Spillere må kjøpe FINAL FANTASY XV for å bruke dette innholdet. Oppdatering til nyeste versjon av spillet kan også være nødvendig. *Alle gjenstander i denne pakken er også inkludert i FINAL FANTASY XV ROYAL EDITION.