Komplett skrekkpakke
Pakke med alternative antrekk til Ultra Street Fighter IV. Inneholder nye antrekk med skrekktema til alle de 44 figurene. Skrem vannet av motstanderne, og lur vennene dine til å underkaste seg av ren frykt!*Dette innholdet er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Det vil ikke fungere med andre spill.